Wikiplayer

joi, 4 mai 2017

Strong colours


Fara filtru, fara prelucrare, fotografii pline de culoare.

Eden Rose, Frenesie si irisii florentini, care s-au dovedit minunati langa trandafirii de sub cires.






Zile frumoase la sfarsit de saptamana  !

26 de comentarii:

  1. Fotografiile tale sînt fără cusur. Se simte și parfumul grădinii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, daca se simte si parfumul, e perfect :) Multumesc, Marta !

      Ștergere
  2. Sunt asa de frumoase florile si asa cum scrie si Marta ... se simte parfumul si aici! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Imi pare rau doar ca nu le stiu numele. Nu mi-am notat ce am luat si nu erau insemnati.

      Ștergere
  4. Lovely to see so much color in your garden Dani. The Edenrose is such a healthy one. Your second rose looks like the sun is shining inside the flowers. Overhere no ideal temperatures for the roses. 12C is to cold for this time of the year.
    Have a wonderful weekend ahead Dani.
    Rosehugs Marijke

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mine are starting to fade already ... 28-30 degrees Celsius at noon. An I must water the garden. But that's normal for us :)
      Rosehugs, Marijke !

      Ștergere
  5. Trandafiri, iriși, hm, bine că nu sunt și cireșele coapte că muream de ciudă :) Sfârșit de săptămână fain, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt asa de sus pe ramuri, ca nici daca erau coapte nu le puteam poza :) Lumina buna pentru fotografiat, Gy !

      Ștergere
    2. M-am liniștit :) Mulțam, la fel!

      Ștergere
  6. Ultima poza mi-a amintit de irisii mei...Arata bine impreuna cele doua culori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Greu sa nu te gandesti la gradina de care te-ai despartit, cand ai muncit atat acolo ... Sper din suflet sa te astepte cea de din Apuseni cu multe flori ca sa-ti aline dorul !

      Ștergere
  7. Ce exemplare frumoase si ce bine le sta impreuna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana n-am plantat irisii nimic nu s-a potrivit acolo, dar dupa mai multe incercari, am gasit o bucatica din puzzle :)

      Ștergere
  8. Beautiful roses Dani! Sorry for not being able to smell.
    Good weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I wish you could smell the roses ... Thank you, Tania ! Have a nice weekend, my friend !

      Ștergere
  9. colorit minunat ! sper că va veni şi pe la noi ziua când florile se vor dezvolta aşa frumos ! zilele trecute au primit căldura soarelui şi acum au primit ploaie !!!
    felicitări pentru fotografii !
    îţi doresc, cu drag, un weekend minunat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-o luna o sa fie infloriti trandafirii si la voi. Eu doar dau tonul :) Seara placuta si o duminica frumoasa !

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. E o paleta de culori intense, dar mai e si un iris crem acolo si asta mai domoleste " explozia " de portocaliu si albastru.

      Ștergere
  11. beautiful, parca merge mai bine cuvantul!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Your roses and iris are so beautiful!

    RăspundețiȘtergere