Wikiplayer

duminică, 5 martie 2017

Dafin


Gata sa infloreasca. 
Nu in gradina mea, ci pe coclauri, 
langa un pod de piatra arcuit peste ape limpezi.




24 de comentarii:

  1. N-am vazut dafin inflorit.Noroc cu tine!Multe lucruri noi ne-ai aratat de cand te urmaresc si ma bucur ca te-am gasit.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici dafinul e doar imbobocit. Dar am pus poze pe blog acum doi ani, daca imi amintesc bine, cu un buchet de crengute inflorite. Are o floare mititica ce nu impresioneaza prea mult, dar contrasteaza frumos cu frunzisul intunecat si lucios. Seara placuta, Flori !

      Ștergere
  2. Intrebare poate aiurea, dar eu tot o pun! :)) Si cum miros florile? Ca si frunzele? :))
    Saptamana frumoasa Dani draga!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos este dragutul de el ! Si eu imi doresc un dafin. Pana acum nu am avut noroc. Tot ce am cumparat la ghiveci nu a tinut mult. Dar atat cat a tinut m-am bucurat de el. Il miroseam zilnic. :)
    Dar ma bucur foarte tare cand tu ne incanti cu poze minunate din perioade diferite. Saptamana usoara, Dani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta era un dafin enorm. Imi pare rau ca nu l-am putut fotografia in intregime. Radacinile erau langa albia raului si crengile se bolteau deasupra podului. Si erau sute de dafini in zona. Inchipuie-ti ce bine mirosea :)
      Saptamana luminoasa si cat mai lejera, Mihaela !

      Ștergere
  4. Chiar mă întrebam cum se comportă dafinul din ghiveci, cel care se găsește în comerț...Iată că aici, pe blogul tău, găsesc răspunsuri. Mulțumesc, Dani,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Presupun ca nu-i place in ghiveci, desi nu cred ca e imposibil de cultivat. Dar n-am nici o experienta in directia asta.

      Ștergere
  5. Sunt perfect de acord cu Flori, multe lucruri am invatat de la tine si de fiecare data ne incanti privirea cu fotografii grozave. Despre dafin imi amintesc. Parca ai postat intai fotografiile unui dafin gigantic din orasul tau si apoi ne-ai aratat si floricelele. Calde imbratisari, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine, ca ramane ceva in memoria cititorilor :) Iti amintesti bine, Mihaela, am mai povestit despre dafini si florile lui :)
      Te imbratisez si eu !

      Ștergere
  6. Ce frumos! Cred că ar fi plăcut să pun în bucătărie un ghiveci cu dafin...
    Oricum, vreau să-ți spun că lămâiul a înebunit cu totul! E plin de flori și aproape că nu mai poți să stai în living cu ferestrele închise, atât de tare e parfumul florilor. Suntem îndrăgostiți cu toții de el! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ii merge bine lamaiului ! Imi inchipui ce bine miroase :) Parfumul florilor de lamai e exceptional. Sa va bucurati de flori si mai tarziu de fructe si sa aveti noroc cu el multi ani de-acum incolo !
      Si langa lamai, de ce nu si un dafin :)

      Ștergere
  7. Great to see the flowers of this shrub.
    Have a wonderful springtime Dani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Just flower buds for now :) Thank you, Marijke ! Happy gardening, my friend !

      Ștergere
  8. Acum, se pare frumos, iar floarea va fi cu siguranță frumos. Toate cele bune si sa trimit sărutări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flori, frunze si mai ales arome :) Pozdrawiam i buziaki, Gigo !

      Ștergere
  9. It is a Laurel? In my country is used to flavor the food. Is relaixing for me to read and listen to your blog. A hug

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes it is, Tania :) The bay leaves are used for cooking and in traditional medicine too. I'm glad you are feeling well when you are visiting my page. Thank you for your kind words !

      Ștergere
  10. Sunt fan declarat al frunzelor de dafin. Ce-i drept, trebuie să mă mulțumesc cu cele uscate :(

    RăspundețiȘtergere
  11. ce frumos trebuie sa fie, aveam si noi candva intr-o parcare a unui mall, dar au disparut si nu erau asa frumosi!

    RăspundețiȘtergere