Wikiplayer

vineri, 28 octombrie 2016

Cu busuioc


Buchete de toamna. Parfumate si longevive.





22 de comentarii:

  1. Nu am făcut niciodată un aranjament numai cu busuioc, dar ce fain e!!!Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i ca e frumos si de unul singur ? :) Noapte buna, Marta !

      Ștergere
  2. Imi place foarte mult prima poza, in special borcanul cu cochilii colorate, e de mare efect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In loc de bomboane, cele mai mici cochilii de arici de mare :)

      Ștergere
  3. Stau-asemenea tăurașului Ferdinand din desenele animate de pe vremuri- cu nasul în monitor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana ce Internet-ul va transmite si parfumul, trebuie sa te bazezi pe imaginatie :)

      Ștergere
  4. Busuiocul ca busuiocul, dar borcanul ala cu arici de mare ma da pe spate, imi place de mor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte de efect si desi am schimbat decorul in salon, in ton cu anotimpul, nu ma indur sa ii scot din scena pana ce nu se apropie sarbatorile :)

      Ștergere
  5. busuioc inflorit e acela?
    incantatoare imagine, ma relaxez doar privind...delicioasa compozitie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, busuioc inflorit :) Mereu il aduc in casa in perioada asta si se pastreaza frumos saptamani in sir. Ii cresc si frunze noi :)

      Ștergere
  6. Ce bunataturi ai acolo in spate in sticlutele acelea frumoase? :)
    Ca de obicei, cochiliile acelea sunt minunante !

    Weekend placut, Dani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In spate e tava cu lichioruri, rachiu si grappa :) Poftim la un paharel ! :)
      Weekend placut, Mihaela !

      Ștergere
    2. Multumesc pentru invitatie! Daca as putea acum m-as teleporta. Na, ca am facut si-o rima. :)
      Saptamana usoara, Dani!

      Ștergere
    3. Cu placere ! Cu rima sau fara, esti binevenita :)

      Ștergere
  7. Avem si busuioc, si arici de mare, si sticlele vechi. Frumos buchet de toamna parfumata. Si imi plac si celelalte vase, cel cu aricii si sticlutele cu uleiuri, din spate. Imi spunea Mihnea ca sticla se picteaza si deseneaza destul de greu. In pictura ta cu aparatul foto, au iesit f. frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si o colectie de lichioruri productie proprie, care variaza de la un anotimp la altul :) Merci, Mihaela !

      Ștergere
  8. Sunt o mare cultivatoare de busuioc.Al tau e in floare,al meu a degerat.Primavara fara busuioc,nu pun legume.Daca il ti mult in apa ,ai vazut ca prinde radacini?Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul asta am noua tufe, mai mari si mai mici. Doua au frunzele patate cu negru, celelalte arata inca bine si continua sa infloreasca. Si eu pun cat mai mult busuioc, mai ales printre rosii. Si imi place ca sta in vaza pana in pragul sarbatorilor. Intotdeauna da radacini, dar n-am incercat niciodata sa il plantez. Poate reusesc anul asta :)
      Toate cele bune, Flori !

      Ștergere
  9. frumos aranjament !
    delicateţea aranjamentului vorbeşte despre delicateţea ta în tot ceea ce realizezi !
    am simţit mirosul busuiocului privind bucheţelul - îmi place foarte mult !
    cu drag, îţi doresc o seară cât mai plăcută !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place ! Nu-i mare lucru, uneori o vaza trnasparenta si cateva crengute verzi sunt suficiente ca sa invioreze decorul :)
      Seara frumoasa si o duminica buna, draga mea japoneza !

      Ștergere
  10. ador busuiocul, si eu pun in casa in vaza si il tin pana se usuca apoi il tin pentru diferite preparate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte placut sa ai busuioc in casa cand afara ploua, nu-i asa ? :) Mai ales cand pregatesti un sos de rosii pentru spaghetti :)

      Ștergere