Wikiplayer

luni, 12 septembrie 2016

De Septembrie


Uneori imi gasesc echilibrul privind la lucruri dragi.
In sambata si duminica ce au trecut m-am bucurat sa fiu acasa si sa schimb cate ceva pe ici pe colo. O floare de hortensie pusa intr-o sticla veche de vin adusa din vacanta si cateva cochilii noi de arici de mare mi-au inseninat ziua.  Plus cateva buchete de busuioc ce nu apar in fotografii. 
Tot cu flori liliachii.




Ploaia a stat si cred ca maine o sa fie zi de smuls buruienile. Apoi incet, incet o sa inceapa sa intre in normal si aspectul gradinii. Plantele deja dau semne ca le-a priit umezeala. Incep sa ma gandesc la bulbi de narcise ...


20 de comentarii:

  1. ce superbe sunt cochiliile de arici de mare! Nu am mai vazut panaa cum, si nici nu asa frumos colorate. Pana acum vazui doar ca aia cu tepi, ce ii culegeam din mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aia cu tepi, culesi din mare, sunt arici vii :) Astea liliachii si verzi sunt scheletele lor curatate de mare.

      Ștergere
  2. Totul e frumoooos: vaza cu hortensia, fructiera cu cochiliile, fața de masă, pernița...Toată încăperea, pînă la urmă. Aranjamentul frumos și sentimentul că e bine, așa cum trebuie să fie. Zile cu soare, de acuma!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori lucrurile se armonizeaza fara efort :) Sticla cea verde e o achizitie noua care s-a potrivit celorlalte. Acasa trebuie sa fie bine si frumos, ca sa ne gasim odihna.
      Zile frumoase, Marta !

      Ștergere
  3. Un aranjament reusit, nu are oricine cochilii de arici de mare ! Zile senine in continuare draga Dani !

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu m-ar fi dus gandul ca acea sticla este de la un vin. Foarte frumoasa, iar cochillile de arici sunt superbe si le admir intr-una ! :)
    Zi usoara, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca te uiti bine o sa vezi ca nu are baza, e rotunda la fund. Initial era invelita in rafie. Am gasit-o la un anticariat in Kythera :)
      Zi frumoasa si tie, Mihaela !

      Ștergere
  5. Sticle care-mi par faine mi le pastrez pentru a pune in ele flori, vaze nu am mai cumparat, imi place si a ta, cromatic de de acolo! Arata cald si primitor acolo la voi! Superba fata de masa!
    Zi frumoasa, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu cat sunt mai vechi si mai altfel, cu atat mai pretioase :) Mie imi plac si carafele de toate soiurile, ulcioarele, cestile si orice altceva mi se nazareste ca ar arata bine pe post de vaza. Fata asta de masa e aproape vesnic pe masa din sufragerie. In momentul de fata e favorita mea. Ma bucur ca iti place :)
      Seara placuta, Mihaela !

      Ștergere
  6. Uneori in simplitatea clipei ne regasim linistea sufleteasca.
    O toamna plina de armonie si tihna va doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, simplitatea clipei ... ca o picatura de apa pe cerul gurii insetat. Numai bine, Vasile !

      Ștergere
  7. Supebe aranjamente, incanta atat ochiul cat si inima :)

    RăspundețiȘtergere
  8. M-am indragostit de aricii tai, vreau si eu da' nu stiu de unde sa iau. Iar sticlele imi plac mult, toata sticlaria imi place, ma omor dupa forme deosebite, rotunjite ca la minidamigeana si altele. Pana si eprubetele din laboratorul meu de fosta profa de chimie imi placeau, nu mai zic de Erlenmeyer si alte pahare, dar si creuzete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-as trimite cateva cochilii cu mult drag, dar mi-e frica sa nu se faca praf pe drum, sunt foarte fragili. Multi din cei pe care ii culegem din mare nu ajung sa ii scoatem pe uscat. Cat despre eprubete, pahare de laborator si creuzete, se potrivesc de minune sa fie transformate in recipiente pentru flori :) Mai ales ca de obicei sunt fabricate din sticla subtire si-s foarte diafane.

      Ștergere
  9. Cat de frumusica e sticla aceea de vin :)
    O toamna frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut-o in ultimul moment, dupa ce am admirat o gramada de alte lucruri frumoase in anticariat, dar cam scumpe pentru buzunarul nostru. Cu sticla asta am fost tare multumita. A stat o saptamana pe fereastra bucatariei de vacanta cu cateva fire de levantica si imediat ce am ajuns acasa si-a gasit locul in salon langa fructiera albastra.
      Toate cele bune, draga mea !

      Ștergere
  10. Liniște, pace, puțină nostalgie de vacanță...sunt minunate când afară țârâie ploaia, cum e la mine acum...Arată minunat!

    N-am mai plecat în Creta dar voi petrece cateva zile singură, săptămâna viitoare, la Bergamo. Să vedem ce-mi rezervă micul orășel medieval al nordului italian :) Până atunci însă vreau să termin postările despre Shanghai, să mă pot gândi la Irlanda, când mă întorc :) Să ai o săptămână liniștită, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta a fost inainte sa inceapa scoala si campionatul de fotbal :)

      Bergamo ... n-am fost acolo si nici nu stiu mare lucru, decat ca e in nord si are un nume care suna bine. Dar Italia e minunata oriunde te-ai duce si in orice anotimp. Iti urez sa ai parte de zile frumoase si sa te bucuri de istorie, arta si nu in ultimul rand de gastronomie. Deja simt miros de trufe :)
      O saptamana buna, Adriana !

      Ștergere