Wikiplayer

duminică, 7 august 2016

Decolorata


Primele rosii albe din gradina mea, din soiul " White Queen ".
Au aparut intr-un final acolo unde nu le asteptam, in stratul cel mai umbros, aproape de umbra marului, unde plantasem ultimele rasaduri, amestecate. Doar o radacina cu trei fructe marisoare. De una singura, rosia asta nu e impresionanta in farfurie, dar amestecata cu celelalte in salata, e minunata, mai ales in contrast cu cateva masline negre si lucioase.

Pofta buna la salate  !


O duminica frumoasa, oriunde v-ati afla  !


21 de comentarii:

  1. Probabil că acolo s-a simţit ea bine şi ţi-a făcut o surpriză frumoasă. Chiar dacă e "decolorată" văd că e sănătoasă. Dacă mai e şi gustoasă nici nu are nevoie de alte surate în farfurie! O duminică plăcută îţi doresc, Dani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E gustoasa, cu putine seminte si coaja subtire. Pentru bucuria ochilor salata devine curcubeu :)
      Toate cele bune, Geta !

      Ștergere
  2. So interesting to see a white tomato for the first time. My brains are saying a tomato must be red. What about the taste?
    Have a wonderful sunday Dani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. She is tasty and juicy. Ok for a tomato, I guess :)
      Happy sunday, dear Marijke !

      Ștergere
  3. Buna ziua, un aranjament superb pe blidul popular, adevarat pentru o regina a tomatelor de soi. Pofta mare si recolte bogate.
    O dupa amiaza linistita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Vasile ! Cautam o farfurie colorata si asta, adusa recent din tara, s-a dovedit cea mai potrivita :)

      Ștergere
  4. Permite-mi să te contrazic, Dani, roșia-albino e chiar impresionantă :) Poftă mare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesting! I have never seen tomatoes which shape like this.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoasa este rosia!! Eu am rosii portocalii :) Cele normale sunt mai micute dar mai gustoase, astea portocalii sunt mai mari, nu atat de zemoase, dar sunt si ele bune. Imi pare rau ca nu am pus si rosii negre, si alea imi plac mult.
    O saptamana minunata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Portocaliile sunt favoritele mele :) Au o pulpa atat de fina si dulce si seminte micute si putine. Dar e greu sa te hotarasti care e rosia perfecta, nu ? :)
      O saptamana reusita, Evelyn !

      Ștergere
  7. niciodata nu vazui vreo rosie decolorata. Cele portocalii sunt cele mai exotice chestii ce le cumpar (ok, si rosiile negricioase).

    Sa iti fie de bine! si sa ii pastrezi semintele si pt la anul urmator

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramane sa incerc si o rosie verde, ca sa ma laud ca am gustat toata gama :)
      Seminte mai am din cele cumparate, am folosit doar cateva. Anul asta ma axez sa recoltez seminte de la rosiile "Inima de bou".

      Ștergere
  8. cat sunt de interesante! mi se pareau ca sunt gogonele... :)

    RăspundețiȘtergere