Wikiplayer

marți, 17 martie 2015

Pajiste


Stiu ca seamana a maci, dar sunt anemone rosii. 
Cele mai multe si cele mai mari anemone rosii pe  care le-am vazut vreodata.
Pe Muntele Centaurilor, la mijloc de Martie  ...  


34 de comentarii:

  1. Sunt minunate.
    Si ai dreptate. Daca nu ai fi zis nimic, toti am fi spus ca sunt maci :)
    Minunata fotografie, asa cum numai natura stie sa picteze

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De departe nu le poti deosebi de maci. Si erau peste tot. Am mai vazut anemone rosii, dar ca acolo nu :)

      Ștergere
  2. absolut uluitor! o minune a naturii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, anemone rosii, musetel si niste minuscule zambile motate, totul aranjat cu mare arta :)

      Ștergere
  3. I did not know there was a red anemone Dani. It's a beautiful vieuw.
    Have a wonderful day.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Red like the fire, red like the vine :)
      Have a lovely day too, dear Marijke !

      Ștergere
  4. Doamne, Dani, ce privelistea minunata! Imi vine sa ma teleportez acolo. :)
    Anemonele rosii sunt frumoase foc! Si sa stii ca am crezut ca sunt maci cand am deschis postarea. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi vine sa ma teleportez :) Noroc cu fotografiile, ca imi mai indulcesc orele petrecute la birou :) Apropo, si zona asta ( Muntele Pelion ), unde am fost in weekend-ul trecut, e candidata pentru un concediu de vara asa cum ti-ar place tie. Marea e aproape si muntele inverzit ofera oaze de racoare celor ce nu suporta canicula. Inca n-am ajuns acolo vara, dar e pe lista scurta a destinatiilor de vacanta.
      Eram sigura, ca anemonele vor fi luate drept maci, asa ca am zis sa dezleg sarada de la inceput :)
      O zi frumoasa, Mihaela !

      Ștergere
    2. Iti multumesc pentru informatii, Dani! Sa stii ca si eu ma uit pe blogul tau de mai multe ori pe zi (de fapt cred ca se vede :)). Si tot pentru indulcirea orelor petercute la birou cu ochii in word-uri si excel-uri. Mai fac cate-o pauza din cand in cand. :)
      Am sa notez si eu Muntele Pelion pe lista destinatiilor de vacanta. O zi frumoasa si tie!

      Ștergere
    3. :)) Am vazut si pozele tale de pe Google +. Mi se pare ca te-ai molipsit de " boala gradinaritului " :))

      Ștergere
    4. Daaa, incerc sa fiu pentru fiecare dintre voi, cei de la care am invatat foarte multe, un bun discipol. Sper sa nu va dezamagesc.

      Ștergere
    5. Tu sa te simti bine, Mihaela, asta are importanta :)

      Ștergere
  5. Cum sa nu iti placa primavara?!?! Multumesc pentru imagine Dani! Mai indulceste un pic atmosfera de la noi - ninge de azi dimineata si deja e asezat un strat subtire de zapada.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of ! Stiu ca iarna e mai lunga si mai naravasa in zona ta, dar ar cam trebui sa-i faca loc primaverii ... Sper sa nu tina mult, zapada asta a mieilor. Ganduri bune pentru tine, Oana !

      Ștergere
  6. wow!
    puteam sa jur ca sunt maci...
    sunt absolut superbe!

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar nu intelegeam deloc cum de la voi au inflorit deja macii...apoi m-am lamurit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru tine sunt locuri cunoscute, Marc, dar tu ai fost acolo vara. E chiar deasupra de Volos, urcand spre Portaria.

      Ștergere
  8. unui om frumos ii ies in cale lucruri frumoase! ce minunatie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti dai seama, ca am intors masina din drum, ca sa fac poze :)

      Ștergere
  9. O fotografie de vis ! Mă și văd acolo, printre superbele anemone ! Legenda spune că anemonele ar fi lacrimile vărsate de Afrodita la moartea lui Adonis, singurul pe care l-ar fi iubit cu adevărat. Uite aici ☺
    http://www.lecturirecenzate.ro/2011/03/afrodita-venus/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larimi si picaturi de sange ... Oricum ii inteleg pe cei ce au perpetuat legenda anemonelor, mai ales dupa ce am stat in mijlocul florilor cu petale sangerii :)

      Ștergere
  10. Vai, ce frumos! As fi bagat mana in foc ca sunt maci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu as fi facut cunostinta cu anemonele rosii pe viu, si eu as fi reactionat la fel :)

      Ștergere
  11. Vai, eu atatea anemone ca la tine, nu am vazut niciodata. De fapt, nici nu le stiam decat din tabloul lui Luchian, pana am cautat odata, cand am vorbit cu Mihnea despre tablou. El pictase ceva ce semana mult cu tabloul in cauza si nici nu stia copilul ca sunt niste flori.
    Am mai vazut la tine si postari anterioare cu ele, le ai si in gradina?
    Nu are rost sa mai spun si eu cat de mult seamana cu macii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici anemonele sunt ca ghioceii in Romania :) Le am si in gradina, bineinteles, imprastiate prin colturi si pe langa tufe, dar nu sunt atat de spectaculoase ca cele din poza.

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Nici nu-ti vine sa crezi ca e la o aruncatura de bat de periferia unui oras mare, nu-i asa ?

      Ștergere
  13. Pare un loc de vis acolo - vederea aia de pe pajistea asta ....tare mi-ar placea sa ma intind printre anemonele delicate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pamantul e destul de umed inca, eu n-as risca sa ma intind in iarba :) Eventual pe o lespede de piatra incalzita de soare.

      Ștergere
  14. Extraordinar! Stiu ca suna banal, dar asa e! O nebunie de peisaj!
    La noi, Pelionul e programat pentru toamna asta, daca reusim, in septembrie ca mereu in ultimii ani!
    Maine deschid sezonul, cu 10 zile in Germania si la Viena, apoi Polonia in mai si Armenia in iunie. Dupa lunile de vara, care apartin Ariesului si Mtilor. Apuseni, va fi Pelion. Am deja o documentare bogata:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, ca iti place !
      Se cuvine sa iti urez un sezon reusit :) Ai o lista impresionanta, Adriana !
      Pelionul e perfect pentru o vacanta la inceput de toamna. Sa programezi o excursie cu " mocanita ", e cel mai vechi tren din Grecia si parcurge o ruta foarte pitoreasca. Parca vad ca o sa ajungeti si in Skiathos :)

      Ștergere
  15. Minunat! Anul acesta am cumpărat pentru prima oară anenome (albe și mov). Din păcate, ca flori tăiate, rezistă puțin...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele de cultura rezista mai mult decat cele salbatice. Dar sunt atat de frumoase ...

      Ștergere