Wikiplayer

marți, 13 ianuarie 2015

Livada

In umbra si soare ...

O imagine obisnuita. Maslinele s-au cules. Copacii se odihnesc.


33 de comentarii:

  1. What a gorgeous vieuw Dani.
    Have a wonderful day.

    RăspundețiȘtergere
  2. Roade culese iarna, copacei verzi in ianuarie, flori de primavara in plina iarna.
    Cat timp ti-a luat pana te-ai obisnuit sau totul a venit "natural"?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi--au trebuit cativa ani :) Inca ma mai minunez si eu de unele plante si simt ca mai am de invatat. Cred ca de cand am gradina am rezonat mai bine cu anotimpurile grecesti.

      Ștergere
  3. sunt atat de batrani...
    o imagine plina de farmec si liniste, as vrea s ama pot plimba pe acolo...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei din poza nu sunt foarte batrani. Maslinii matusalemici arata intr-un fel special. Daca ajung in primavara sa vad pe viu cel mai batran maslin din lume, care e pe lumea asta de mai bine de 2000 de ani, poate chiar 3000, o sa va arat fotografii :)

      Ștergere
  4. Obisnuita pentru tine,pentru mine e mai rara.Ce batrani sunt! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Seara frumoasa, Flori ! Ma bucur, ca ti-am aratat ceva neobisnuit pentru tine :)

      Ștergere
  5. Mereu mă minunez de frumusețea trunchiurilor de măslini. Arată ca niște bătrâni frumoși

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si lemnul lor e foarte frumos cand e prelucrat. Daca vii in Grecia, poate iti alegi ca suvenir un obiect lucrat din lemn de maslin :)

      Ștergere
  6. Asa imi place vegetatia mediteraneana! M-as putea obisnui sa traiesc intr-o astfel de zona :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e greu :) In cativa ani te obisnuiesti si cu caldura estivala :)

      Ștergere
  7. Eu m-aș putea obișnui cu toate, dar nu și cu căldura din timpul verii de pe acolo...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu caldura e cel mai greu. Mai ales cand nu esti in vacanta ...

      Ștergere
  8. Am uitat să adaug că sunt tot atât de rea de căldură pe cât sunt rea de frig. E drept că briza mării și aerul condiționat te ajută să suporți, poate mai bine decât te ajută aerul condiționat în Câmpia Bărăganului !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Briza marii si apa marii ajuta, dar nu putem sta mereu pe paja :) Aerul conditionat e un rau necesar ... Incercam sa pastram racoarea cu ajutorul plantelor, al umbrarelor, al jaluzelelor coborate in timpul zilei si incetinim ritmul la ora pranzului. Cel mai placut e seara, cand stam si numaram stelele, ascultand greierii si pasarile de noapte ...

      Ștergere
  9. Adriana, am sters din greseala comentariul tau. Scuze !
    Il rescriu aici : " iubesc maslinii si ma bucur de fiecare data cand ii revad "

    Asa-i ca maslinii din Grecia sunt cei mai frumosi ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Impresionantă această livadă de măslini!

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi inspira intelepciune si liniste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie, Myky. Nu degeaba e un copac sacru pentru tarisoara asta de mii de ani ...

      Ștergere
  12. Îmi place să se uite la copaci vechi de măsline. Forme de copaci sunt uneori uimitoare. Spuneți sănătate și sărut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu cat sant mai batrani, cu atat sunt mai frumosi :) O seara placuta, draga mea ! Pozdrawiam i buziaki, Gigo !

      Ștergere
  13. Beautiful contrast of the dark trunks and silvery leaves. Do you know how old those olive trees are?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. They have dark trunks after the rain. Those trees must be at least 100 years old. We have a saying in Greece : " You plant fig trees for you, and olive trees for your children. "

      Ștergere
  14. O singura data am vazut maslini, la Bodrum, acum 25 de ani! Livezi intregi de maslini si mandarini, nu o sa uit niciodata!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cazul sa programezi o vacanta in Grecia, Coco :) In primavara, cand sunt portocalii si lamaii infloriti ...

      Ștergere
  15. Am primit de dimineata, pe google, livada de citrice, un articol pe care l-ai scris in 2011. Mi s-a parut un colt de rai, cu copacii, iarba si firul de apa care se vedea intre ei. Daca ar fi sa fie ilustrat Paradisul, asa ar trebui sa fie! Eu nu stiu deloc sa folosesc cercurile Google si postez aici, intr-o alta livada frumoasa, comentariul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e un articol mai vechi, dar se incadreaza in anotimp :) Ma bucur, ca ti-a placut, Gabi !
      Poti comenta unde vrei, draga mea :)

      Ștergere