Wikiplayer

miercuri, 27 noiembrie 2013

De miercuri

     A stat ploaia. S-au inundat malurile lacurilor si raurile au iesit din albie. Torentele au revenit la viata si-au pravalit la vale pietre si pamant rosu pana ce asfaltul a inceput sa semene cu un drum de tara. Apa marii s-a colorat pentru scurt timp ca o cafea cu lapte ...
    In gradina am facut doar o evaluare grabita. Balteste apa peste tot si nici macar cu cizme nu ma pot aventura. Salata s-a cam amestecat cu tarana, dar varza, ceapa si prazul isi flutura frunzele victorioase dupa ultima furtuna. 
    Ce-i sigur, e ca dupa ploaie iese soarele, nu-i asa  ?  Si e bine, chiar daca e miercuri si inca nu se intrevede sfarsitul saptamanii.    

   Inchipuiti-va, ca acele de pin prinse in plasa, danseaza pe aripi de vant ... 


26 de comentarii:

  1. Caam multa ploaie.Cred ca se va scurge s gradina ta nu va fi afectata.Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In doua zile o sa fie numai bine de plantat :) Prognoza meteo zice ca o sa avem soare pana sambata ... Seara frumoasa, Flori !

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Levantica, cistus, cimbru, salvii ...

      Ștergere
    2. Bună seara. Urmăresc acest blog de ceva vreme, cam de la jeleul de gutui încoace. Îmi place foarte mult. Toate cele bune!

      Ștergere
    3. Buna, Marta !
      Ma bucur, ca iti place. Esti binevenita si sa nu te sfiesti sa-mi scrii :)
      O seara frumoasa !

      Ștergere
  3. Jeżeli deszcz nie zrobił szkód, to był dobry. Posadzone rośliny będą zadowolone z mokrej ziemi i słoneczka na niebie. Pozdrawiam i buziak !
    În cazul în care ploaia nu a făcut pagube, a fost bine. Plante plantate vor fi îndeplinite cu solul umed și soarele pe cer. Îi salut și sărut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost norocosi si am scapat fara pagube ...
      Pozdrawiam i buziak, Gigo !!!

      Ștergere
  4. Cel mai important lucru este ca ati trecut de ploi fara pagube! Ce bine ca dupa ploaie vine soare! :-)
    Toate cele bune, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceva mai la sud, in insula Rodos, a fost mai rau ... a plouat in cateva ore cat in doua luni ...noi nu trebuie sa ne plangem. O zi frumoasa maine, Vulpito !

      Ștergere
  5. Interesanta poza, am stat mult sa incerc sa imi dau seama cum e facuta. Iti urez sa se indrepte vremea si sa ai timp sa iti plantezi tufele in asteptare! O seara frumoasa de miercuri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o plasa folosita ca umbrar si in ochiurile ei s-au prins acele de pin de la copacii din jur. Mi s-au parut grozav de frumoase in jocul lumiinii, asa dungate :)
      Merci de urare, Marc ! O seara frumoasa si tie !

      Ștergere
  6. I hope the rain did not bring your garden a lot of damage Dani.
    Have a wonderful evening.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The garden is fine. Thank you, Marijke !
      A lovely evening to you too, my friend !

      Ștergere
  7. Sper ca n-aveti pagube , sau nu prea mari... N-am stiut c-a fost asa rau. Poate pamantului totusi i-a facut bine, dar ma aventurez aiurea ca nu stiu ce pamant e acolo, in afara de cel adus, daca nu ma insel, de voi...
    Te imbratisez cu mare drag, Dani! Spor in toate si bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur, ca vad numele tau la comentarii, Maria !
      N-am avut stricaciuni, dar a cazut multa apa din cer ... noroc nostru, ca gradina e terasata si se scurge totul la vale. In unele zone din oras s-au inundat subsolurile caselor si au avut de lucru pompierii ...
      Pamantul o sa absoarba apa, e bine ca ploua si e normal in perioada asta a anului, doar ca a venit prea mult deodata. Azi e o zi frumoasa si insorita si o sa ies in gradina, dar cu haine groase, fiindca e cu mult mai frig :)
      Te imbratisez, draga mea, si vin imediat sa vad ce-i de nou la tine ! :)

      Ștergere
  8. Vazusem la televizor ce s-a intamplat in Rhodos si cat de nefiresc parea
    Gradina are mereu resurse, Dani
    Cand credem ca totul e compromis, plantele ne uimesc cu tenacitatea lor
    Intr-adevar, dupa ploaie vine soarele si un imens curcubeu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da au avut niste zile infioratoare ... nu vreau sa-mi inchipui cum e sa ai toata casa uda si noroita la inceput de iarna, in prag de sarbatori ...
      Gradina e bine, nu-mi fac griji. O sa fie mai usor sa se inradacineze noile locatare in pamantul umed si moale :)
      De obicei avem multe curcubee pe-aici, de data asta n-am vazut nici unul ... in schimb ieri seara am admirat un cer instelat de zile mari :)

      Ștergere
  9. Nu am stiut ca plouat asa rau la voi! Imi pare rau, dar asa cum spui..... dupa ploaie iese soarele!
    Banuiesc ca nu ai mai avut timp sa planezi "ultima achizitie" in gradina. Mai poti planta acum daca sta ploaia?
    Imbratisari, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum e bine, Minnie. De doua zile avem parte de soare, cer senin si frig :)
      N-am plantat nimic inca, poate incerc azi, o sa vad cum e pamantul in gradina ...
      Numai bine, draga mea !

      Ștergere
  10. Uneori Cel de Sus scapă din mâna frâurile cerului, altfel nu-mi explic cum de plouă peste măsură, de ce apar tornadele şi câte şi mai câte. Ce putem face altceva decât să ne păzim din calea lor?
    O zi însorită după zile ploioase este tot ce ne dorim. Numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu putem face mare lucru ... si suntem norocosi, ca in Europa fenomenele sunt mai moderate decat in alte colturi de lume. Multumesc de urare ! Toate cele bune si tie, Nicule !

      Ștergere
  11. Dimineata spunea la stiri ca in Grecia sunt 15 grade si eu te fericeam! Bine ca nu ai avut pagube si ca a iesit soarele, acum cred ca e numai bine de plantat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate la Atena la ora pranzului sa fi fost 15 grade. Noi suntem ceva mai la nord. Dis de dimineata erau trei grade si culmile muntilor ce se vad de pe fereastra erau pudrate cu zapada.
      Dar e bine si nu cred sa inghete. E bine sa scada temperatura acum, ca sa se odihneasca plantele si pomii. Intotdeauna trandafirii infloresc mai frumos dupa o iarna mai rece :)
      O seara frumoasa, Aurelia !

      Ștergere
  12. La tine ploua, la noi este soare, frig si avem zapada...o combinatie extra ! Am adunat si eu ultimii trandafiri din curte si i-am adus la birou sa ma mai pot bucura de ei.
    Weekend linistit si La multi ani de ziua Romaniei, ca esti de-a noastra ! Te imbratisez cu drag, Dana B.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi nu ploua si e cam frig si-aici :) Dar la mine zapada se vede doar pe culmile muntilor ...
      De dimineata mi-am dorit sa-mi fi luat manusile cu mine :)
      Merci de urari, Danuta ! O sa inchinam paharul duminica pentru Romania. La multi ani !
      Te imbratisez si eu si iti urez sa petreci frumos alaturi de cei dragi !

      Ștergere