Wikiplayer

vineri, 20 septembrie 2013

Luna

 ... nu uitati, sa priviti cerul ...



28 de comentarii:

  1. sublim! ieri, da, a fost luna plina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astea erau poze pentru pagina ta de miercuri :) Dar nu m-am abtinut si le-am postat astazi. Multumesc, Carmen !!!

      Ștergere
  2. Nici nu am cum sa nu privesc, dimineata ma scoala soarele cand rasare si noaptea, vad luna plina din pat, si mana in mana cu Gioni, o admiram ca doi romantici :))))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci fereastra dormitorului e pozitionata strategic :) E minunat asa, Vasi !

      Ștergere
  3. Ce frumos! Eu am surprins-o ieri de dimineata. O sa v-o arat in curand. :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe imaginile! Parca norul acela e o sulita care despica luna in doua:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era urma unui avion pe cerul noptii ... luna a traversat-o in cateva minute :)

      Ștergere
  5. Bună DANI!
    Frumos ai surprin luna!
    Îți doresc un weekend cât mai plăcut!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. U nás chce počasie dobehnúť v septembri to, čo zanedbalo počas celého leta. Prší, prší a prší. Aj teraz je práve po daždi, takže spln mesiaca vidieť nebudem. To si fotila s tou tvojou novou hračkou?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aj u nas prsalo prevcera ... ja sa radujem pre zahradu :) Fotograf bol moj muz a mal aparat Olympus :)
      Pozdravujem, Danka, a zelam krasni vikend !

      Ștergere
  7. Ce poze frumoase!! Si eu am cautat-o aseara, dar abia am gasit-o ascunsa bine dupa nori.Un sfarsit de saptamana insorit iti doresc, Dani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca la voi ploua ... ati pasit in toamna. Sa stii, ca se adevereste urarea ta, e soare afara si frumos :) Un weekend reusit, Mira !

      Ștergere
  8. Saptamana trecuta,dupa miezul noptii,am vazut o luna cum rar mi-a fost dat sa vad.Nu am stiut sa o pozez.Mi-a parut tare rau.Luna pentru mine e ceva mai mult decat misterios.Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar fi placut sa o vad ... luna e magica, fie ca e pilna, fie ca e doar o secera subtirica.
      Un weekend frumos si tie alaturi de cei dragi !

      Ștergere
  9. Beautifully captured Dani - very special photos.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu uit, chiar am fost cu ochii pe ea zilele trecute, ca a fost luna plina, mare, rotunda, intai portocalie, apoi mai albicioasa, dupa cateva nopti. Dar la tine ce cablu trece prin fata ei? Zici ca e zapada pe firul care o taie in doua :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In perioada asta o vad rasarind din spatele muntilor la ora la care conduc spre casa, in serile in care lucrez dupa amiaza ... si ma face sa zambesc de fiecare data cand apare.
      In poza e un norisor format in urma trecerii unui avion ce s-a nimerit sa fie in calea lunii. Arata ciudat, nu ?

      Ștergere
  11. Luna asta plina, frumoasa, am admirat-o in Tolo, Dani:) Frumoase fotografii, felicitari!

    Ne-am i8ntors acum cateva ore cu o gramada de poze, impresii si amintiri care au nevoie de timp ca sa se sedimenteze... Ce pot spune, deocamdata, este ca cea mai puternica impresie mi-a lasat-o Mani! Din pacate, in cele doua zile pline petrecute la Tolo, cand trebuia sa vizitam Micene si Epidaur, lucratorii din cultura au fost in greva, asa ca am admirat si noi ce se vedea de peste gard, ca si alti turisti, greci sau straini, care erau acolo. Aceeasi situatie pentru muzeele arheologice din Argos si Nafplio. Pacat, fiindca eu nu voi mai avea ocazia sa merg pe acolo...Voi povesti totul pe blo9g abia prin decembrie-ianuarie, fiindca acum incep seria cu Coreea de Sud (Malta o voi continua intr-o pauza).

    Sper ca si voi ati avut o vacanta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca privesti luna dintr-un loc minunat te impresioneaza si mai mult, nu-i asa ?
      Imi pare rau ca ati nimerit in perioada de greva ... e un fenomen foarte frecvent in zilele astea. Pentru noi nu-i mare lucru, muzeele si ruinele pot astepta, pentru turistii veniti de departe e regretabil. Nici eu n-am fost la Micene si prin Epidaur am trecut doar in drum spre Porto Heli. Am planuri sa merg acolo intr-o vara, la festivalul de teatru, dar planurile sunt doar in mintea mea deocamdata ...
      O sa-mi faca placere sa citesc amintirile tale despre Grecia in miez de iarna :)
      Noi am avut o vacanta perfecta, cu exceptia orelor petrecute pe Sea Jet la intoarcere. Marea era furioasa si m-am simtit ca in Montagne Russe pentru mai bine de sase ore ... Din fericire, chiar si amintirea asta are o aura de aventura.
      Ma bucur, ca te-ai intors, Adriana !!!

      Ștergere
  12. Frumoasa luna ! Pe unde am fost noi saptamana trecuta, la Praga, a plouat si a fost urat tot timpul, numai nori, nici vorba de luna :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca ati avut o experienta frumoasa, chiar daca a plouat. Inseamna, ca vine ploaia si la noi :) Gradina are nevoie de umezeala :)

      Ștergere
  13. Oooo! Ce fotografii minunate! Ai dreptate, nu trebuie să uităm să privim cerul, să "numărăm" stelele...
    Numai bine, Dani! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar din cand in cand trebuie sa privim cerul noptii ... e ca un medicament la sfarsitul unei zile furtunoase :) Ganduri bune, Alex, pentru tine si familia ta !

      Ștergere