Wikiplayer

marți, 24 septembrie 2013

Floarea generalului francez

O bougainvillea cum n-am mai intalnit, 
fotografiata pe stradutele unicului sat de pe insula vacantei ... 




24 de comentarii:

  1. vai ce frumusete, Dani :)
    este minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Splendida! ! Eu nu am noroc sa-mi infloreasca bougainvllea, adusa din Grecia. Nu s-a acomodat la clima nici dupa 4 ani. Ierneaza in casa.vara o scot in gradina in plin soaresi tot degeaba.Asa ca ma multumesc cu imaginile pe blogul tau ,Iti doresc o saptamana frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic, sa nu-ti pierzi speranta, poate totusi o sa infloreasca ...
      Asta din poza era plantata intre doua ziduri, probabil ca radacina era inconjurata de piatra si era ca un norisor diafan plutind deasupra ulicioarei. O frumusete !
      O saptamana frumoasa si multe sarutari !!!

      Ștergere
  3. Дани,спасибо! В России нет таких цветов. Очень красиво и нежно!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai tu un talent anume sa gasesti ce este frumos si sa ne bucuri si pe noi. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place sa fotografiez florile :) Si ma simt bine sa impart cu voi frumusetea, e ca si cum am face o plimbare impreuna :) O seara frumoasa, Aurelia !
      Multumesc !

      Ștergere
  5. Ce interesanta este! Nici nu ai zice ca e bougainvillea.Imi place si poza de coperta..se potriveste de minune cu anotimpul de acum:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are o culoare nedefinita, calda si delicata, intr-adevar rara pentru o bougainvillea.
      Poza de coperta e din toamna trecuta dintr-o excursie in muntii Pindului. Visez sa ajungem acolo luna viitoare :) Si sper sa gasim muuulte macese :)
      Merci, Marc !

      Ștergere
  6. Chiar deosebita culoarea :).Fooarte frumoasa, o bucurie si cred si o mandrie in gradina cui creste asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crestea inghesuita intre doua casute de piatra, nici vorba de gradina :) Dar sigur e iubita, ingrijita si admirata. Imi pare rau, doar ca nu i-am facut mai multe poze ... mereu treceam pe acolo la amiaza si soarele era prea puternic ...

      Ștergere
  7. Bine ca ne arati si noua,care nu am mers in Grecia,cum infloreste boungainvillea.Esti generoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le merge foarte bine aici, le place caldura uscata vara si iarna blanda si umeda. Doar eu n-am pus o bougainvillea in gradina, am preferat trandafirii :)

      Ștergere
  8. Mai da' ce frumusete!
    Superba floare! Mi-o si inchipui pe ulita satului cu casute traditonale grecesti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Langa ea era una fuchsia, apoi una mov, apoi una somon ... o parada de liane colorate. Dar mie asta mi-a placut cel mai mult :)

      Ștergere
  9. Ah, ce header minunat, acum vad! Superb!
    Bougainvillea e deosebita, intr-adevar, delicata, suava, exact stilul tau!
    Te imbratisez, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea mai ciudata maceasa :) Bougainvillea e un vis ... daca voi inlocui vreun trandafir urcator, poate fac loc si pentru asa ceva in gradina ... Te imbratisez si eu, Maria !!!

      Ștergere
  10. Your bouganvilla is so beautiful Dani. Never seen it before.
    Have a fantastic sunday.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It was a surprise for me too :) Thank you, dear Marijke !!! Wishing you a lovely sunday evening !!!

      Ștergere
  11. Welcome to Deni!
    I'm sorry I have not written a long time.
    I lost all the addresses.
    Only yesterday I came across your comment.
    With you, as always, is very beautifully and interestingly.
    Have a nice Sunday.
    I send greetings.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello Lucja !
      You are always welcome. Thank you my dear ! Wishes for a lovely autumn !

      Ștergere