Wikiplayer

joi, 1 decembrie 2011

Trandafiri in balcoane

Ce faceti, cind nu aveti gradina si va plac trandafirii ?
Plantati trandafiri in glastre si ii cresteti in balcon sau saditi un trandafir agatator si il dirijati frumusel pe fatada cladirii. Asa cum au facut proprietarii balcoanelor inflorite din fotografiile ce urmeaza. Daca cititi cu atentie cataloagele renumitelor crescatorii de trandafiri, veti observa ca exista un simbol pentru trandafirii ce se pot cultiva in glastre sau jardiniere. Trebuie udati mai des si ingrijiti pe masura ca sa infloreasca bogat.
Intotdeauna exista o solutie. 






44 de comentarii:

  1. A niech rosną i pną się, bo pięknie to wygląda. Pozdrawiam

    RăspundețiȘtergere
  2. trandafirii agatatori au o frumusete de vis...
    minunate imagini :)

    la multi ani romancei din tine azi de ziua noastra,a romanilor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumosi si bine dezvoltati trandafirii astia, desi sunt in ghivece. Incredibil cat de bine pot creste!Vazusem si eu pe un site cu trandafiri de vanzare, cred ca unul din Germania, cu ”K” (kordes sau asa ceva) , chiar aveau o categorie separata de trandafiri pentru balcon. Iata ca le poate merge chiar bine, cum se vede in pozele facute de tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani,Romania!
    Superbi trandafiri..și
    în special cei galbeni!
    Seară minunată!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Giga, sint tare frumosi. Unde-i vad, ii fotografiez ... Pozdrawiam !

    RăspundețiȘtergere
  6. Pandhora, multumesc ! Anul asta, fiindca am blogul, parca simt insemnatatea zilei de 1 Decembrie mai mult ca in anii trecuti.
    La Multi Ani !

    RăspundețiȘtergere
  7. Mihaela, e mai mult de lucru cu ei, dar un balcon cu trandafiri arata fantastic. Cind n-o sa mai am loc in gradina, o sa vina rindul verandelor ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Elena, cei galbeni sint favoritii tai, n-am uitat.
    La multi ani !
    Te imbratisez !

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar mi-ar placea pe balcon... dar nu cred ca in Romania merge. In Grecia poate, dar aici cred ca ar ingheta.

    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ahoj Dani,
    mám rada ruže a nemám záhradu, iba malú lodžiu. Najskôr som skúšala pestovať miniruže, mala som už ružovú, žltú aj červenú, ale tieto som nikdy nedokázala prezimovať. Túto jar som zasadila niekoľko popínavých ruží na trávnik pri našom panelovom dome. Ďalšia ruža mi rastie v kvetináči na balkóne. Vypestovala som si ju zo semien tej najobyčajnejšej ruže, ktorá sa mi tiež veľmi páči - https://skydrive.live.com/?cid=a6a34096b4a81f3a#cid=A6A34096B4A81F3A&id=A6A34096B4A81F3A!1554
    Balkóny, ktoré sú na fotkách sú veľmi pekné.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ooooh, Dani these photos are wonderful! Climbing roses can be so absolutely gorgeous. Do you by any chance know the name of the pink one? Thanks for this beautiful post!
    Christina

    RăspundețiȘtergere
  12. superbe trandafiri ,dar ma tem ca la noi iarna ar ingheta in ghivece .

    RăspundețiȘtergere
  13. Superbi! Combinatia de roz si verde e de exceptie, imi doresc sa am o casa cu curte, sa pot avea propriile modele:). O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  14. floarea mea preferata...sunt superbi !

    RăspundețiȘtergere
  15. Superbi zic si eu si de un romantism iesit din comun. Ma gandesc cate declaratii de dragoste nu au fost zpuse pe acele terase :))Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. Doamne, frumoşi mai sunt! Se vede că sunt îngrijiţi cu multă dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  17. Alex, adevarul e, ca radacinile sint mai sensibile la frig in glastre, ar trebui izolate si e bataie de cap ...

    RăspundețiȘtergere
  18. Ahoj Daniela ! Ta ruza je mimoriadna !!! Velmej sa mi pacia jednoduche ruze. Je aj vonava ? Dufam ze bude prezimovat bez problem. Prajem krasny den !

    RăspundețiȘtergere
  19. Christina, I don't know what rose is the pink one ... may be, " Mme. Gregoire Staechelin " . I love the climbing roses too ...
    Have a nice day !

    RăspundețiȘtergere
  20. Annamaria, tu esti intr-o zona cu iarna grea ... si ai si experienta leandrilor ...

    RăspundețiȘtergere
  21. Robert, eu am avut trandafirii in glastre ani la rind, visind la gradina ... Ma bucur, ca ti-au placut minunile roz. Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  22. Coco, facem parte din acelasi club. Te sarut !

    RăspundețiȘtergere
  23. Vasi, ce imaginatie ai tu ! Uite, ca eu, nu m-am gindit la declaratii in umbra trandafirilor. Dar ai perfecta dreptate, e un loc ce musteste de romantism ...
    Te sarut !

    RăspundețiȘtergere
  24. Max, trandafirii sint generosi daca sint ingrijiti cum trebuie, dar trebuie ales si soiul potrivit, ca sa ai rezultate impresionante ...
    O zi frumoasa in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  25. Imi plac trandafirii... iar acestia sunt superbi! :)
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  26. Hi Dani

    Such beautiful roses growing along the buildings!
    Thanks for sharing!
    Even though the house looks not like a castle, there could be a princess living in there :)

    Have a nice weekend
    Yvonne & Raphael

    RăspundețiȘtergere
  27. Sint superbi!!!!Daca m-ai pune sa aleg,ar fi greu. Fiindca galbeni o sa am(sint pusi la inradacinat) ,mi i-as dori pe cei roz. Dar asa mari cum sint in poza !!!!! Eu am unii rosii,care vietuiesc de 30 de ani impreuna cu o clematita ; http://home-and-garden.webshots.com/photo/2855459590091567945ZImViY .
    Dani ,pozele sint foarte reusite si stiu ca oricum,ei arata mortal. Esti o fericita ca la vremea asta mai poti admira asa frumuseti.

    RăspundețiȘtergere
  28. I fell in love with that climbing rose. Thank you for the address. Hope next week I will be able to post those seeds:).

    RăspundețiȘtergere
  29. Diverse, sint irezistibili ... Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  30. Yvonne, Raphael, glad you liked the roses. They are wonderful, even when growing close to a simple house ...
    Have a lovely weekend you two !

    RăspundețiȘtergere
  31. Gabi, macar de mai puteam sa ii admir si in decembrie ... Pozele sint din luna mai.
    Ce ai tu acolo e un trandafit Paul's Scarlet Climber cu o clematita Jackmanii. Arata minunat !!! Se vede, ca le porti de grija si le place de minune impreuna. O combinatie foarte reusita.
    Si eu mi-as dori unul ca cel roz ... poate in viitorul apropiat, anul asta n-am comandat trandafiri noi.
    Weekend linistit si sanatate !

    RăspundețiȘtergere
  32. Diana, I am grateful for the seeds. I am dreaming about sweet peas, in my garden ...
    Have a wonderful weekend ! Hugs !

    RăspundețiȘtergere
  33. Dani ! la noi iernile sunt grele cind sunt .... totusi am un trandafir de dulceata [l-am primit de la cineva care nu stia numele ,nu stiu daca e Rose de rescht sau e altceva ] si il am intr-un ghiveci ,si o sa-l las afara sa vad daca supravietuieste ! oricum inca nu i-am vazut florile ca l-am primit in vara .

    RăspundețiȘtergere
  34. Annamaria, daca-i in ghiveci, pune ghiveciul intr-unul mai mare si intre cele doua ghivece, fin sau paie, ca sa izoleze, si il acoperi eventual cu ceva crengi sau o pinza de sac in zilele geroase, sau ii faci un adapost cu o folie. E tinar si e mai sensibil ...

    RăspundețiȘtergere
  35. iata raiul!!!!!
    Absolut superb!!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. Orry, se poate rai fara trandafiri ? Ma bucur, ca iti place !

    RăspundețiȘtergere
  37. DiaMar, iti urez, sa petreci o seara frumoasa de simbata !

    RăspundețiȘtergere
  38. Anamaria,planteaza-l ca inca nu-i tirziu.Sa-i uzi intii pamintul si il ingropi cu coletul format. Musuroiesti mult si inalt pe lastar,dar nu presezi pamintul. Peste movila poti pune paie,buruian uscat,fin,cartoane,hirtii. Acoperi totul cu o folie de plastic negaurita,peste care la baza tragi pamint,ca sa nu-ti intre apa,sa n-o smulga vintul.In primavara,indepartezi pamintul musuroit. Anul viitor nu mai ai nevoie de protectie la el.

    RăspundețiȘtergere
  39. Can't get enough of the roses. They are beautiful.
    Have a lovely weekend,
    Marijke

    RăspundețiȘtergere
  40. Dani,multumesc ca mi-ai zis numele la trandafir si clematita!!!!! Fara tine,muream eu sau ei si nu as fi stiut!!
    O duminica frumoasa !!!

    RăspundețiȘtergere
  41. Annitu, deci sigur iti plac florile. Asta inseamna, ca o sa te mai vad pe-aici.
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere