Wikiplayer

vineri, 25 martie 2011

Parfum de primavara

Vremea e din ce in ce mai frumoasa si astazi , fiind zi de sarbatoare , am avut timp, sa stau prin gradina  si sa ma aplec deasupra florilor. Incepem cu narcisele albe, favoritele mele cu nume de muza : Thalia.





Trecem apoi la irisii albi, rasariti din bulbi olandezi.




Alaturi se infoaie citeva narcise duble, cu volanase.


Putin mai in fata, piticele gradinii : mininarcise si spice albastre de muscari.



Ajungem la frezii.



 Salutam iasomia roz, care anul asta infloreste in etape.



   Si, in final, ne oprim la prima floare de trandafir. 
A dat startul Rosa Banksiae lutea.



10 comentarii:

  1. Vai ce flori frumoase ai tu si eu nu.....
    Narcise am si eu,dar simple,frezii nu am dar am lalele pitice Ancilla.De iasomie, nu mai zic nimic ca sunt "invidioasa".La noi nu am vazut decat in ghiveci si numai alba,fara culorea aia frumoasa la codita.Despre allysum,nu ma asteptam sa fie asa,eu l-am vazut intr-o revista si imbraca un zid de piatra.Si am ajuns la trandafir, care este superb,dar este cumva catarator- clember?

    RăspundețiȘtergere
  2. So lovely, you have beautiful daffodils, and fragrant freesias and allysum. I enjoyed looking at your garden.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vasi, iasomia asta e altfel decit cea cunoscuta la noi.Se cheama J.polyanthum. Are boboci rozalii si cind se deschide petale albe. Miroase mai dulce decit cealalta. Allysum e o planta mai ales de borduri. Daca ai vazut-o pe perete de piatra ,poate, ca e semanata intre pietre. Trandafirul e catarator, dar cu lastari destul de moi ,ca o salcie. Cind o sa infloreasca mai mult, o sa-l fotografiez !

    RăspundețiȘtergere
  4. Adica se catara singur sau trebuie sa il legi tu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sprijinit de ceva. Al meu e plantat linga un balcon si, in doi ani, a ajuns la balustrada si se apleaca in jos.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat sunt de frumoase!! Dani, ma omori! :) Felicitari pentru fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Constantine ! Tocmai imi bateam capul, unde am citit o reteta de lichior de toporasi, dupa ce am vazut postul tau !

    RăspundețiȘtergere
  8. Voiam să te întreb: ce faci cu aceste fotografii?
    Doar le postezi aici și atâta tot: Sau mai faci și altceva cu ele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le postez aici si mai nou pe Instagram. In rest, doar le pastrez in arhiva.

      Ștergere