Wikiplayer

marți, 1 februarie 2011

Primele rasaduri


      E a doua oara, ca pun rasaduri de rosii. Anul trecut am avut patru soiuri, dar numai unul a facut rosii marisoare, celelalte s-au nimerit ciresute.Gustoase dar micute.



      Anul asta incerc cu mai multe soiuri, mai putine fire de fiecare.
      Semintele le-am semanat in 16 Ianuarie si primele plantute au rasarit dupa o saptamina. Am pus si doua feluri de ardei (cornul caprei si gogosari). Ardeii au rasarit dupa 2 saptamini, dar inca mai apar citiva intirziati.

2 comentarii:

  1. foarte frumoase.Sa-ti traiasca.Si eu ma apuc sa pun de azi incolo

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu le pun mai devreme, ca aici e peste 5 grade si nu cred, sa avem parte de frig de acum incolo.
    Fac o gramada de rasaduri si le impart,ca in gradina n-am loc de atitea!
    O sa fie frumoase si ale tale,Victoria!
    Si,fiindca zici ca nu ai multa lumina,de ce nu pui o lampa de neon sau chiar si una de birou.Eu asa as face,daca nu as avea loc de rasaduri in fata usii de la veranda.

    RăspundețiȘtergere